Driftsstatus

 

 

Kontaktinfo vedr. fejl

Driftsforstyrrelser og signalfejl på TV meldes til Dansk Kabel TV på tlf. 6311 3160 fra kl. 08.00 til kl. 22.00 på hverdage samt søn og helligdage fra kl. 10.00 til kl. 22.00

Ved kabel fejl efter kl. 16.00 samt søn og helligdage køres kun ud ved manglende signal på internet eller TV ved 3 eller flere husstande i samme område. Tjek først om naboerne har signal.

Årslev Net kan endvidere kontaktes på tlf. 7225 3333 i kontorets åbningstid.

Support på internet og IP telefoni kan fås på tlf 7225 3112. Supporten har åbent på hverdage fra kl. 17.00 til 21.00 samt lørdage og søndage fra kl. 10.00 til 14.00. Helligdage lukket

Ved fejl på internet uden for normal åbningstid. Tjek at lampen mærket med “@” eller “online” lyser konstant på modemmet. På Arris modem skal internet lampen lyse konstant hvidt. Sluk evt. modem i 5 minuter. og tænd det igen. Hvis modemmet ikke kommer online inden for ½ time (dvs. lampen lyser konstant) kontakt support.

Klik her for YouSee status på tv og radio kanaler og vælg postnummer 5792

Opdateringer:

Nr. Søby 2024.04.21
Fiber skabet der står ved Odensevej/Trekanten i Nr. Søby er blevet påkrørt.
Det går desværre udover medlemmerne i området der omkring.
Teknikker er tilkaldt. Vi vender tilbage når vi kender omfanget og tidshorisonten for genetablering af signalet. Vi beklager de gener det giver de berørte medlemmer.

Opdatering kl. 14:00; Alle på nær en er kommet midlertidig på. Den sidste kræver lidt mere reparation, og bliver udført i morgen mandag.

Der er ingen kendte signalproblemer i øjeblikket andre steder i Årslev Net